subwoofer kotia..
Re: subwoofer kotia..
Multa löytyisi ehkä soveltuva keskusradion vahvistin. 100w muistaakseni. Jakosuodintahan et tarvitse, koska sen toisen ulostulossa on todennäköisesti jo alipäästösuodin.
Tuonko vaihdossa mikrofoniin?
Tuonko vaihdossa mikrofoniin?
Väistin muurin. Olikin 120w. http://www.inter-m.com/en/product/produ ... d=casystem Se on tuo PA-9312 malli.
Ulostulovaihtoehtoja on 4ohm, 70v ja 100v linjoille.
Täytyy käydä tuolla autotallissa vielä varmistamassa malli. Noita tuli mulle 4kpl käytöstä purettuja. Haenpa samantien yhden ja testaan vielä, että toimiiko.
Ulostulovaihtoehtoja on 4ohm, 70v ja 100v linjoille.
Täytyy käydä tuolla autotallissa vielä varmistamassa malli. Noita tuli mulle 4kpl käytöstä purettuja. Haenpa samantien yhden ja testaan vielä, että toimiiko.
On tuo tosiaan hiukka erinäköinen kuin mitä niissä tiloissa on tullut vastaan 
Kyllä se passaa. Minä otan lauantaina tuon matkaan.
mitenköhän tiukka ylipäästö tossa ämmässä on? Kun speksissä on ilmoitettu alarajataajuus 70Hz, sehän on vasta midbassoa
. Tosin, se voi olla sieltä linjamuuntajan perästä, eli 4 ohm lähtö vois olla täydellä kaistalla?
Todennäköisesti tuo linjamuuntaja on juurikin se rajoittava tekijä. Eiköhän se tuolla 4ohm lähdöllä anna ihan koko kaistan. Täytyy joskus mitata. Noita jää mulle vielä kolme kpl.
Bassotaajuudethan alkaa vasta 10Hz paikkeilla :D :DKajari kirjoitti:Kun speksissä on ilmoitettu alarajataajuus 70Hz, sehän on vasta midbassoa :D.
Njoo, ei ole yleensä mitään valmiita leikkureita noissa päätteissä. Tosin noi tollaset intter-ämmät ja muut t-ampit voi tosin sisältää mitä vaan. :D
Tollaseen kotirillutteluun varmaan ihan jees.
Joskus aikoja sitten edellisessä työpaikassa oli sellasia ahven-amppeja (en muista merkkiä tarkkaan, logo muistuttia ahventa...) ja ne menee just tohon samaan kategoriaan.
Lisäyksenä...
Aika pieniä vahvistimia, onko ollut jokin keskusradiojärjestelmä tai viivelinja? Eihän noilla saa ajettua edes pillejä. :D
member of kysymysmerkkitiimi
KP01SA = kotoluola
KP11IC = kesäluola
KP01SA = kotoluola
KP11IC = kesäluola
Siihen käy ihan varmuudella, tosin sun varmaan tarvii hiukan laskea sitä lisäkaiutinliitännän output-osastoa. Voi tulla hiukan lujaa sisään... :D :Dsusi 2 kirjoitti:jos tää ei toimi siihen mihin kuvittelen ni sit saa jaska kakkosen perään kuuntelupuolelle pikkasen lisää audio tehoa :D
member of kysymysmerkkitiimi
KP01SA = kotoluola
KP11IC = kesäluola
KP01SA = kotoluola
KP11IC = kesäluola