Tulevista piikkisika-ajoista pientä infoa

Kirjoitellaan tänne hauskat jutut sekä äänestykset, yms.
Matiask99
Vauhti päällä

Tulevista piikkisika-ajoista pientä infoa

Viesti Kirjoittaja Matiask99 »

Päivää,sain tuossa eilen aamusta ns.vastuutehtävän, eli siis minä järjestän seuraavat tulevat piikkisika-ajot. Tilanne on nyt sellainen että sain tuossa7.12.2023 epilepsiakohtauksen jonka takia mulla on tällä hetkellä ajokielto joka loppuu ensikuussa, mutta en vielä tiedä milloin saan seuraavan kerran ajaa, ajokielto saattaa olla yli tuon kolme kuukautta, mutta jos diagnosoidaan epilepsia niin sitten ajokielto sen vuoden verran. Tulossa on ajokyvyn tutkimukset tässä lähiaikoina, jonka takia en tiedä vielä sanoa ajankohtaa että milloin järjestän ne. Ajankohta riippuu täysin siitä että milloin saan ajoluvan takaisin ja lääkärin mielipiteestä yms. Mutta joka tapauksessa järjestän ne, silloin kun saan ajaa. Sen verran oon suunnitellut että oon miettinyt matkalla käytettävän kanavan valmiiksi ja lähtöpaikan. Reitti on vielä vähän auki mutta suunnittelen sitäkin tässä lähiaikoina ja teen uutiset/tapahtumat osioon uuden postauksen sitten kun tiedän milloin saan ajaa, ajot tulee olemaan joku lauantai päivä, kellonaika on vielä auki, suunnittelen tarkemmin ja lisää kun tiedän tuosta ajolupa asiasta enemmän. Mutta sellaista luvassa tulevaisuudessa, pienellä varauksella toki että ajokielto voi jatkua ensi vuoteen jos lääkäri on sitä mieltä. Pyydän ymmärrystä tuon ajolupa asian suhteen, itse kun en siihen pysty vaikuttaa. Mutta yritän toki parhaani että saisin ajoluvan takaisin. Kiitos
Matias Korpela

OH6CZP
tikkes
Ylläpitäjä

Re: Tulevista piikkisika-ajoista pientä infoa

Viesti Kirjoittaja tikkes »

Hei Matias! Tuo on ymmärrettävää hyvinkin. Jos haluat järjestää nuo ajot, niin järkkää vain ja jos ett saa ajolupaa vielä nii mä voin hakea sut kyytiin. T. Esa
Matiask99
Vauhti päällä

Okei, no mä ilmottelen sitten kun tiiän asiasta enemmän :D
Matias Korpela

OH6CZP
Matiask99
Vauhti päällä

Nyt tosiaan kävi niin että tuli vuoden ajokielto :(