Kesäleiri

Lahden Radioamatöörikerho ry
oh6kp
Vauhti päällä

Kesäleiri

Viesti Kirjoittaja oh6kp »

Lahden oh3ac:n kesäleirin leiritoistin on käyttökiellossa ja lisäksi

Tämä uutinen mikä ei pitänyt paikkaansa tais lähtee lahden kerholta eteenpäin.Tämmöisiä sammakoita ei sais uutisiin päästää...
Varsinkaan kun asia ei ollut totta
Mua ei ainakaan saa kesäleirille,koska tämän takia en saanut mastoa enkä antenneja katolle.
Uutisessa oli oikeasti kyseessä La harrastaja eikä salama edes osunut antenniin.
Pitäisi miettiä miten muut kärsii tämmöisestä uutisista mitkä
ei pidä paikkaansa!

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2017 ... yOIPuPOj2g
La 27mhz ja Rha68 JerriJ
Hami:OH6KP tai OH7JJ
OH6HGW
Addikti

Re: Kesäleiri

Viesti Kirjoittaja OH6HGW »

Minulla toinen harrastustapahtuma (ajo suljetulla radalla) siirtyi samalle viikonlopulla. Siksi minulta jää osallistuminen väliin. Olin jo alustavan varauksenkin tehnyt majoituksesta la-su välille. Rompetorille olisi ollut myytävääkin ja muutama ostotarjouskin olisi voinut olla lunastuksessa. Harmittaa erittäin paljon etten pääse osallistumaan. Jännä ettei noiden "vanhojenleirien" toistimista ole mitään puhuttu? Eivät nekään ole olleet aina oikealla aliäänellä. Aikuisten oikeasti ketään ei haittaa pienitehoinen pienellä alueella toimiva muutaman päivän ripiitteri.

Kuva
Seppä
Addikti
Viesti:

Re: Kesäleiri

Viesti Kirjoittaja Seppä »

Se mitä luin facen kautta, niin ei voi sanoa kuin että aika huvittavaa. Ihmeellisiä tiukkapipoja, tosin ei käynyt syy aivan selväksi, mutta hohhoh. Käsittääkseni toistin voi olla ilman kummermpia lupia toiminnassa, jos se on välittömässä valvonnassa, ja leirillähän se varmaan onkin. Eri asia sitten jos häiritsee muita "virallisia" toistimia.
Vastaa Viestiin