Heitämpä minäkin hacmanilaiseni tähän soppaan(plumps sinne meni)

Näiden liki kolmenkymmenen harrastevuoden aikana,mullakin on jokunen anetti olut käytössä.On ollut pienellä ja isolla maatasolla varusteluja 5/8 ja jokunen ½ aaltonen- kin on käytössä ollut. Jokainenhan sen tietää,että nälkä kasvaa syödessä ja niin myös harrastuksissa on se piirre,että aina tarttee koittaa jotain uutta.No niinhän minäkin olen ajatellut.Olen jo jonkin aikaa(viime kesästä asti)havitellut uutta anteenia ja kun tämä suuresti kohua ja keskustelua herättänyt Sirion Gainmaster ilmaantui markkinoille,aloin tutkimaan siitä saatuja käyttöko-kemuksia,lukemaan kirjoituksia ja katsoin tuubista myös videoita.Ostopäätös tuli tehtyä ja ko.kapistus hankittua. Omakohtaiset kokemukset tähän asti pelkästään hyviä. Kasaaminen:Helppoa ku "heinänteko".Ei tartte olla mikään järjen jättiläinen kasatakseen tuon oikein. Monien pelkäämät putkiklemmaritkaan eivät aiheuttaneet mitään painajaisia,sillä sen verran isot ovat ainevahvuudet kuttaperkassa.Klemmarit kiinni ja vulkista päälle. Asennuspäivänä kaivoin maasta,siellä vuoden verran ollutta 213 U17 miliä vähän esiin,koska syöttö on korkeemmalla kuin normiantsassa.Anteeni putkenpäähän ja ärrien katselmuk- seen.

OHO,oli ensimmäinen kommenttini,kun tangenttia painoin. SWR:t 26.000:lla,1:1 ja 29.000:llä <1:2 En olisi uskonut,että näin hyvät lukemat tulee.Tuota kaapeliakin on kunnioitettavat 8x3.64m,eli 29.12m. Jännityksellä ottamaan ensi kusoa ja kuulemaan,mitkä ovat kaukaisten 38-45km päässä vasta-asemien kommentit. No,nehän ovat järjestään olleet positiivisia.Kaikki ovat kertoneet ässän parantuneen,1-1.5 ässän verran ja yllätys yllätys,menee se äänikin paremmin.Jess. Saman huomion olen havainnut itsekin,ja jopa vastoin odotuksia.(hieman skeptinen kun välillä olen) Ja toinen iso + on tuo,5 kilosen Maasin kuuntelua kiusannut,sähköprummi, on lähes poistunut. Pitkällä eilen saatujen qsojenkin totesin toimivan hyvin,joten:SUOSITTELEN

PS. Verrokkina oli edellinen ½ aallon Sigman Hy Gain.