Mie olen joskus tuunannu noita ihan talosähkökäytössä oleviin jakorasioihin.. Toki niitä "oikeita autokäyttösiä" saa esim IKH:lta..
http://www.ikh.fi/~ikh/ikh2007/layout/d ... ikkeet.pdf
Sivu T2.21
kytkentä rasia ----peräkärry asiaa
Re: kytkentä rasia ----peräkärry asiaa
Minä myös tein vanhaan kärryyni sähköt uusiksi ja laitoin AP9 kalvorasian jossa tein jaot pitkällä sokerinpalalla. Vedonpoistot nippusiteellä rasian sisälle ja lopuksi Tectyl ML kotelosuoja-ainetta rasian sisälle reilusti niin ei liitokset ruostu ja hapetu vaikka joskus vesi pääsisikin sisään rasiaan.
Samaa Tectyliä oon käyttänyt lanka-antennieni liitoksiin jotka on jäänyt ulos sään armoille. Hyvin on suojannut hapettumisilta.

Samaa Tectyliä oon käyttänyt lanka-antennieni liitoksiin jotka on jäänyt ulos sään armoille. Hyvin on suojannut hapettumisilta.

QRV...You Never Know When
Motonetistäkin löytyy. Olen tehnyt sekä sähkörasiaan, että ihan peräkärryyn tarkoitettuun rasiaan. Hintaeroa ei näillä juuri ole ja voin sanoa, että peräkärryyn tarkoitettu on huomattavasti parempi...
Itselleni tuo kysymys ei oikein aunnut. Siis kyseletkö miten peräkärryn valot ristiinkytketään auton valojen ja sähkön kanssa vai jotain muuta, tyyliin miten peräkärryyn saa autosta 12V?
Rokk Oon !
Rokk Oon !
Rokker-49-KILA49-56FL049-KRH1049
CB 7fm, PMR3/8
CB Base KP20FJ (Vihti): DX5000, Handic 423 & 3605, Pace 8003 + Sirio Megarange
CB Mobil: (1) Harry3+Wilson 1000, (2) Albrecht AE6190+Wilson Little Wil, (3) TTi-880
CB Hand: Intek H520
PMR: BaseCamp, Cobra 975, Cobra 305
Scan: Realistic Pro 2004, Uniden UBC60XLT-2, +ScanKing
www.rokker.info/ | www.vinla.org/ | www.vinla.org/KILA
CB 7fm, PMR3/8
CB Base KP20FJ (Vihti): DX5000, Handic 423 & 3605, Pace 8003 + Sirio Megarange
CB Mobil: (1) Harry3+Wilson 1000, (2) Albrecht AE6190+Wilson Little Wil, (3) TTi-880
CB Hand: Intek H520
PMR: BaseCamp, Cobra 975, Cobra 305
Scan: Realistic Pro 2004, Uniden UBC60XLT-2, +ScanKing
www.rokker.info/ | www.vinla.org/ | www.vinla.org/KILA