Lähinnä ajattelen muitakin Mocoman omistajia.
mocoma 59 muutos 40ch (39)
-
ironhead
- Vakiokävijä
mocoma 59 muutos 40ch (39)
Tästä on kyllä kirjoiteltu, mutta saisiko selkeät ohjeet sellaisesta modista millä erillisellä (vaikka vipukytkin)kytkimellä tulee yläalue käyttöön ja kanavat myös näkyvät oikein. Miksi siinä tälläsivustolla olevassa ohjeessa kytkytyy AM alue pois yläalueella?. Eli osaisiko joku ketoa sen kanavanäytön kytkiksen mahdollisemman selkeästi.

-
oh6kw
- Vauhti päällä
Re: mocoma 59 muutos 40ch (39)
Kauan sitten kun tuo ohje on tehty ei saanut yläkanavilla käyttää AM modea. Tämä sääntö on nyt vanhentunut.
http://www.radiohullut.net/mocoma59_1.php
Tuon ohjeen mukaan kun osa/johto kerrallaan tekee niin on helppoa poistaa tuo am-moden estäminen yläkanavilta.
Miksi et käyttäisi etupaneelin nappeja yläkanavien kytkentään? Eikö ole siistimpi tehdä modifikaatio niin ettei tarvi ylimääräisiä reikiä porata?
Siinä on kyllä parikin turhaa nappia. Itse poistin aikoinaan tuon ANL napin ja tein siitä yläkanavat.
http://www.radiohullut.net/mocoma59_1.php
Tuon ohjeen mukaan kun osa/johto kerrallaan tekee niin on helppoa poistaa tuo am-moden estäminen yläkanavilta.
Miksi et käyttäisi etupaneelin nappeja yläkanavien kytkentään? Eikö ole siistimpi tehdä modifikaatio niin ettei tarvi ylimääräisiä reikiä porata?
Siinä on kyllä parikin turhaa nappia. Itse poistin aikoinaan tuon ANL napin ja tein siitä yläkanavat.
QRV...You Never Know When
-
ironhead
- Vakiokävijä
Re: mocoma 59 muutos 40ch (39)
Moro,
Kun saisi joltain itseään paremmalta modaajalta valmiin ohjeen, vaikka sellaisen jossa käyttää omia puhelimen kytkimiä, mutta niin ettei se AM-puoli lopeta toimintaansa. Ne ohjeessa mainitut osat mulla kyllä on.
Ei tarvisi tehdä niin moneen kertaan.....................................

Kun saisi joltain itseään paremmalta modaajalta valmiin ohjeen, vaikka sellaisen jossa käyttää omia puhelimen kytkimiä, mutta niin ettei se AM-puoli lopeta toimintaansa. Ne ohjeessa mainitut osat mulla kyllä on.
Ei tarvisi tehdä niin moneen kertaan.....................................