Hei
Olen etsinyt USB porttiin tai videosisääntuloon liitettävää
kameraa jolla saisi 2-8 kertaisia suurennoksia ja pääsisi
lähietäisyydelle.
Tarve olisi SDM työskentelyyn
Olen googlettanutkin. Löytyi vaan toisi kalliita laitteita.
Onko kenelläkään hyvää vinkkiä ?.
Toinen otsikon juttu. Myös 3D Mikroskooppien hyvät lähteen kinnostaisi
?
Mikroskoopikamera+3d mikros skoopit
-
oh6mf@ure.es
Re: Mikroskoopikamera+3d mikros skoopit
Hola Senor Esko
Epsanjalainen tukkuri kauppaa 150 ekellä tommosia uusia ,,,, poistavat yhden mallin .
(oikea hinta jotain 600 eken päälle , mutta tämä mallia ei toimi vistassa , ja siksi poistomyynnissä)
aattelin itelle hommata ,,, en lupaa mitään , mutta kysyn onko vielä...
olen ea8 maan reissulla ensi tiistai illasta alkaen , mutta meillä on nyt siellä kämpillä vodafonen mokkulanetti , millä voi hoitaa laskut ja emailit , ym. pientä hi... katotaas kuis käy ton kanssa , ja mailaillaan jossain välissä .
unohtu ,,, mun epsanjan puh. numero on +34697325273 , pistä siihen textarina sun Fin phone , jos tarviin ?
73 de oh6mf
Epsanjalainen tukkuri kauppaa 150 ekellä tommosia uusia ,,,, poistavat yhden mallin .
(oikea hinta jotain 600 eken päälle , mutta tämä mallia ei toimi vistassa , ja siksi poistomyynnissä)
aattelin itelle hommata ,,, en lupaa mitään , mutta kysyn onko vielä...
olen ea8 maan reissulla ensi tiistai illasta alkaen , mutta meillä on nyt siellä kämpillä vodafonen mokkulanetti , millä voi hoitaa laskut ja emailit , ym. pientä hi... katotaas kuis käy ton kanssa , ja mailaillaan jossain välissä .
unohtu ,,, mun epsanjan puh. numero on +34697325273 , pistä siihen textarina sun Fin phone , jos tarviin ?
73 de oh6mf
Hei
Kyllä kiinnostaa
Saa kiinni +35850-5265236
Kyllä kiinnostaa
Saa kiinni +35850-5265236
Ainahan nuo radiot ovat kiinnostaneet, on kertynytkin jokunen? LA-ch7, PMR-ch8, kutsu: rapakaari
Tuossa ois yksi halpis.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29661
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29661