Kiitos!
Vielä pitää odotella että traficomin sivuilla näkyy myös T1-tentti että saa haettua luvat ja oman kutsutunnuksen
Ensinnä, onnittelut .
Toisena, mainitsit aiemmin että odottelet että pätevyys ja lupa tulee postissa, eli jos tentin yhteydessä laitoit hakemuksen myös luvasta, saat sen myötä kutsun, radiolupa sisältää siis radioamatöörikutsun myös.
Tuossa joku lapuan kerhoa mainosteli, mutta onhnan siinä seinäjoellakin kerho jolla käsittääkseni myös hyvinkin kyvykkäät antennit ja asema, kun niitä vaan joku käyttäisi, sinne vaan kusoilemaan siis
MR-P, OH6V, OH6PV, OH6GZT, Dj GZT. Ham+11m+68+BC.
Ajatuksia, mietteitä ja projekteja radioharrastukseen liittyen: Peten Radioblogi
Seinäjoellakin on kerho, kyllä! Mutta toiminta on hivenen hiipunut ja kerho iltojakin taitaa olla yksi kuukaudessa. Toki ottamalla yhteyttä vaikkapa Puheenjohtaja: Jarno Jaskari, OH6KW, 0400188562, e-mail: omakutsu niin pääset tutustumaan kerhoon. Jarno on pätevä näyttämään miten radiot toimii ja jos liityt jäseneksi ja lunastat avaimen, niin pääset käyttämään asemaa kun haluat.
Tervetuloa Seinäjoen Seudun Radioamatöörit ry
Kerhoiltamme ovat joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko alkaen klo 18.00. Osoitteessa Metsontaival 19, 60200 Seinäjoki. Muistathan kirjata käyntisi käyttäjälistalle eteisessä!
Eli ensiviikolla on kerhoilta, lähde katsomaan miltä nayttää.
OH6HGW kirjoitti: 27.9.2023 17:08
Tervetuloa Seinäjoen Seudun Radioamatöörit ry
Kerhoiltamme ovat joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko alkaen klo 18.00. Osoitteessa Metsontaival 19, 60200 Seinäjoki. Muistathan kirjata käyntisi käyttäjälistalle eteisessä!
Eli ensiviikolla on kerhoilta, lähde katsomaan miltä nayttää.
Tuolla kävin tentin tekemässä, on niin huono sisäilma ja hometta mahdollisesti ettei pysty olla siellä sisällä juuri ollenkaan...oon siis todella herkkä homeelle ja huonolle sisäilmalle. jo tunnin jälkeen sisällä oltua oli kurkku kipeä ja nenä tukossa sekä huono olo...
Juu, talonahan se onkin asumiskiellossa mutta kerhotilana tilapäiseen oleskeluun hyväksytty. Amatöörit itse korjanneet purkukuntoisesta rötisköstä kerhotilaksi.
OH6HGW kirjoitti: 4.10.2023 7:15
Juu, talonahan se onkin asumiskiellossa mutta kerhotilana tilapäiseen oleskeluun hyväksytty. Amatöörit itse korjanneet purkukuntoisesta rötisköstä kerhotilaksi.