Radioromppeet 2023 14.10.
Radioromppeet 2023 14.10.
Muistakaa merkata kalenteriin 14.10. Paikkana tuttu Luovan nuorisoseura Seuratie Kurikka Luopa. Kolmostieltä heittää kivellä. Viime vuonnahan oli paikka täynnä joten tule ajoissa. Tässä tapahtumassa ei pöytämaksua. Vapaaehtoinen maksu kerholle.
Mukana myös OH6AP. Kurikan seudun radioamatöörit,
Mukana myös OH6AP. Kurikan seudun radioamatöörit,
Re: Radioromppeet 2023 14.10.
Päivä lisätty kalenteriin. Mihin kellonaikaan?
QRV...You Never Know When
Luulen vain että turha laittaa kellon aikaa. Ensimmäinen myyjä on tullut perinteisesti 7.30. 15.00 mennessä yleensä pöydät on jo tyhjätty ja kannettu pois.
Eikö tapahtumalle ole kuitenkin joku alkamisaika??
Eka myyjähän voi olla paikalla vaikka edellisenä iltana, mutta koska ovet avataan?
QRV...You Never Know When
Olisko näin?
et ymmärrä, vaikka selittäisin... mutta jos ymmärrät, ei tarvitse selittää.
Matti . Tuo on hyvä...
Romppeilla on myös yllätyksiä luvassa. Kannattaa siis olla koko päivä paikalla.
Romppeiden pakkaaminen aloitettu.
Myyntiin tulee ainakin: legenda SSB lälläreitä, vastaanottimia, sekalaisia osia, tarvikkeita ja kummallisia vekottimia... ja paljon.
Myyntiin tulee ainakin: legenda SSB lälläreitä, vastaanottimia, sekalaisia osia, tarvikkeita ja kummallisia vekottimia... ja paljon.
et ymmärrä, vaikka selittäisin... mutta jos ymmärrät, ei tarvitse selittää.
Mulla ois tämäntyyppisiä laatikoita aika läjä, jäi mökin edellisiltä (ja edellisten edellisten edellisiltä tjsp) peruksi, mahtaisko olla menekkiä jos jaksais kammeta kärrylle?
Kaikenlaista antenniryönää olis kyllä yli omien tarpeiden, ollu kaamees syysflunssas täs alkuviikon, pitää katsoa oisko virtaa lähteä liikkeelle
Kaikenlaista antenniryönää olis kyllä yli omien tarpeiden, ollu kaamees syysflunssas täs alkuviikon, pitää katsoa oisko virtaa lähteä liikkeelle
MR-P, OH6V, OH6PV, OH6GZT, Dj GZT. Ham+11m+68+BC.
Ajatuksia, mietteitä ja projekteja radioharrastukseen liittyen: Peten Radioblogi
Ajatuksia, mietteitä ja projekteja radioharrastukseen liittyen: Peten Radioblogi
Yritetään tulla paikalle -6LSL ja -6HNC
Birdin palikoita voisin ostaa, jos löytyy sopivaan hintaan ja muutenkin sopivia.
Janne
Birdin palikoita voisin ostaa, jos löytyy sopivaan hintaan ja muutenkin sopivia.
Janne
Janne
OH6LSL
OH6LSL
Kipeenä pysyttävä kotosalla niin ei tuu kamalaa syysflunssaa muille.MR-P kirjoitti: 12.10.2023 8:02 Mulla ois tämäntyyppisiä laatikoita aika läjä, jäi mökin edellisiltä (ja edellisten edellisten edellisiltä tjsp) peruksi, mahtaisko olla menekkiä jos jaksais kammeta kärrylle?
images (1).jpg
Kaikenlaista antenniryönää olis kyllä yli omien tarpeiden, ollu kaamees syysflunssas täs alkuviikon, pitää katsoa oisko virtaa lähteä liikkeelle![]()
Ite oon tulossa kans, tuun siinä noin 13 aikaan. 
Matias Korpela
OH6CZP
OH6CZP
En pääse lähtee aiemmin, saan auton käyttöön vasta 12 aikaan niin en oikeen pysty vaikuttaa siihen
Mutta kyllä mä sinne ennen 13 ehdin joka tapauksessa.
Matias Korpela
OH6CZP
OH6CZP
Okei no pitää kattoa jos pääsis ennen puoltapäivää sinne, muussa tapauksessa sit taitaa jäädä välistäPV4 kirjoitti: 13.10.2023 16:08Valitettavasti paikka jo alkaa olla tyhjä siihenaikaan kun tapahtumakin loppuu jo kahdenmaissa.Matiask99 kirjoitti: 13.10.2023 15:52 En pääse lähtee aiemmin, saan auton käyttöön vasta 12 aikaan niin en oikeen pysty vaikuttaa siihen
Mutta kyllä mä sinne ennen 13 ehdin joka tapauksessa.
Matias Korpela
OH6CZP
OH6CZP