AM rinkula e-p:llä KESKIVIIKKOISIN klo 20.30 CH7
Re: AM rinkula e-p:llä torstaisin klo 21.00
Ja unohtui taas...
tämän illan saldo:10.tepa.101 luukas.tikkakoski.koosakka.hojo.rosvo5.lumimies.jonttu.hp7.
hessu/ch28/38usb.
illan yhteyslista:tepa.matti.r1.101.pihti.
hessu/ch28/38usb.
FM rinkulasta myöhästyin, mutta AM yhteydet kerkesin pitää
Hessu, Tepa, R1, 101, Pihti.
Hessu, Tepa, R1, 101, Pihti.
et ymmärrä, vaikka selittäisin... mutta jos ymmärrät, ei tarvitse selittää.
Itsekin tinailin ja "heräsin" 21.15, oli oikein muistutus tullut kännykkäänkin jo kahdeksalta FM-rinkulastakin mutta tinaillessa ei huomaa. No jokatapauksessa kuittaukset: Hessu , Matti ja R1. Ensimmäiset kusot langattomalla monofonilla. Nyt voi kävellä pitkin kämppää eikä johto mene solmuun...
tämän illan saldo:r1.101.lumimies.tikkakoski,iivan.hp7.hojo.8210.rosvo5.tepa.
hessu/ch28/38usb.
olen harkinnut jos tämän am rinkulan siirtäisi esim. keskiviikolle,sattuneesta syystä.mitä mieltä muut ovat?
hessu/ch28/38usb.
illan saldo:tepa.101.matti.lumimies.cobra.hp7.tikkakoski.8210.
hessu/ch28/38usb.
Hessu, copra, tepa, matti, hp, lumimies ainakin (muistaakseni) ja riginä ilink pilot hf-22.
Tuo i-link on jämäkän tuntunen kone, mutta mun mielestä vaikutti halvalta kopiolta mocomasta/vastaavista. Kuinka pitkälle kantoi? Mulla ei kantanut paria kilsaa kauemmas edes tuella. Oli vissiin joku käyttänyt poikkinaisella antennilla ja päätekivi kaput.
A-15, Kankaanpää
RINKULA SIIRTYY KESKIVIIKOLLE,AIKA ON SAMA
hessu/ch28/38usb.
Re: AM rinkula e-p:llä KESKIVIIKKOISIN klo 21.00
Kuulosteltu on kaikkia rinkuloita aina kun ehtii, keliä ei valitettavasti loppukesän jälkeen ole sattunut.
Kosla 240
31FM
31FM
Tällä pilotilla pyyhkäisi samat yhteysetäisyydet mitä olen resupentti lincolnilla pitänyt. Toki vastaanotto signaali en tiedä kun koneesta puuttui koko mittari eikä kuoretkaan olleet kunnolla paikalla. Tätä konetta ilmeisesti joku oli alkanut purkaa jo varaosiksi. FM oli kuulemma hivenen rikkonainen mutta pitää kokeilla sitä vielä säätää ja mittari on tilattu eräältä harrastajalta.
Ja keskiviikolle siirto on hyvä ettei kaikki ole AC.lla, toki toiset ovat sitten saunassa, mutta koskaanhan mikään ei sovi kaikille...
Re: AM rinkula e-p:llä KESKIVIIKKOISIN klo 21.00
Kohinoista kuultu -Hessu -Kobra -101 -Lumimies -Tepa -HP7 -Tikkakoski -8210
Just got DOWN !
Just got DOWN !
et ymmärrä, vaikka selittäisin... mutta jos ymmärrät, ei tarvitse selittää.